minnik
Eşimin babasının doğum gününü kutladık.
Pasta da mı yasak dedi😂
Asla kötü biri değil ama zararını bilmiyor
Kanat yaptılar kızıma yedirmedim , organik mi diye sordum😃
Yani diyeceğim şu ki tepkilere alışsak iyi olur
Paket gıda bir kaç kere gördüğü istediği için kraker verdim.
Humm , gerber atıştırmalık arada veriyorum
Og naturalin bebe bisküvisini yiyor
Harici bir şey vermiyorum açıkçası
Öğünler de menüye göre değişiyor sebzeleri birlikte yiyoruz
Et tavukları ona ayrı yapıyorum