Ne yüz üstünde dönüyor. Ne sırt üstünden. Tummy time yapıyoruz kafayı kaldırıyor ıh mıh sesler çıkarıyor sanki çabalıyor gibi. Ama yan bile dönmüyor. Bu durum beni korkutmaya başladııı.. doktorumuz 3. Ayda beri her an dönebilir tetikte ol demişti. Bizde 2 aydır tık yok. Yüz ustundeyken biraz çabalıyor sonra kafasını koyuyor yoruluyor. Sizde durumlar ne