Şimdi annelerim Akdeniz bölgesindeyim kar kış gören bi memleket değiliz dağlara yağar sadece.. bize kuru soğuk ve yağmur 😂 ben yağmur için düşünmüştüm oğlum su birikintileri ile oynamayı seviyor 22 aylık şuan. Dolap yığılmasında temiz bi igor bot buldum 600₺ civarı. Hani ayaklarına su geçsin istemem yada başka bi bot mu almalıyım