mematiii mfo kimisi aynı yaşar kimisi farklı herkesin farklıdır.En önemli belirti zaten regli gecikmesi
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mfo Hiç birini anlamadım. İlkte adetim 10gün geçti, test yaptım. 2.de adetim geçmedi, eczaneye gitmişken test alıp yapmak istedim ve çıktı. 3.de de adet olmayınca yaptım.
mfo cglgkdnz çok korkuyorum bebeğim 22 aylık reglim geçti 10 gün 5-6gün önce test yaptım negatif bir de kan vereyim
idrakyoluiltihabi Benim iki gebeliğimde de sol kasığımda baloncuk patlar gibi arada bir pıt diye ses geliyordu hatta ikincide aynısı olunca aha dedim ben hamileyim eşim şok olmuştu 😄
mfo idrakyoluiltihabi Bizim de şok olucak eğer olursa nirnalde hiç reglim gecikmez 10 gün oldu 5-6 gün önce tset yaptım negatif Olma ihtimali sizce
Umayannesi8 idrakyoluiltihabi tövbeler olsun bende de ona benzer bişey oldu şimdide var doğum yapalı 3 ay oldu
cglgkdnz mfo ay sizinki yine büyük benimki 13.5 aylık istiyoruz ama bakalım plansız mı sizin kan verin netleşsin ya da erken gebelik testi falan deneyin bir de
Beratim17 mfo bende 15 gündür regl olamiyorum kan da verdim negatif neden gecikti anlamıyorum bebegim de çok küçük daha
yamangizem cglgkdnz çok zor oluyo tavsiye etmem .oğlum 1 yaşında ve 7 aylik hamile kaldım sürpriz oldu planlı değildi hem hamilelik hem çocuk çok zor oluyo bakim yönünden doğunca nasl olck Allah büyük
cglgkdnz mfo yoktur belki de bazen geç döllenme falan oluyor ama olsa illaki çıkardı diye düşünüyorum
mfo cglgkdnz dimi yani ben de hastaneden de randevu almıştım tam gününde geliyordu hep spiral taktırmak için 😶 Benim spiral yalan oldu
mematiii mfo gecikir canım benim gecikti ama ishal falan olduysanız da regli olmadan önce normal kabul edilir veya kabızlık
mfo NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Ben ilkte planlı olduğu için insanda ya olmazssa korkusu oluyor ya hep kendini dinliyor adetten 3 gün önce öğrendim erken gebelik testi ile silik çizgi ile bu hem plansız hem de kaza olucak eğer hamile isem halbuki spiral için doktorum ile konuşmuştuk bu ayki adetimde takacaktik
Minnakordek mfo birbiriyle alakası yoktu iki hamileliğim de çok farklıydı doğumları da öyle ilki çok rahattı ikinci çok zorluydu anlamadım da ilkinin peşinden koşmaktan iki ay regl olmamıştım farketmemisim bile burda bı post okudum galiba hamileyim diye orda ışık çaktı beynimde oha dedim iki aydır regl olmuyorum test aldım 8 haftalık hamileydim halbuki istahsizdim midem bulaniyorxu sürekli birde çocuk istiyoruz diye korunmuyorduk😂
mfo Minnakordek Ayyy bu postu açarken bile elim varmadı düşüncesi bile korkutuyordu her cevap daha ürkünç 😂😂😂