Sabahtan beri zahmetim çok hanımlar gögsüm çok problem çıkardı tıkandı sagamadım emziremedim ni şekilde bişeyler yaptık neyse ama şuan hem vücudum çok agrıyo hem başım beynim çatlicak gibi gögsümde kıpkırmızı oldu süt ateşi diye bişey okudum sanırım öyle oldu size sorum agrı kesici içmek istiyorum bana iyi gelen ilaç DEXFORTE içinde doktora sorun içmeyin vs yazıyo ulaşamadık onada bilgisi olan varmı içimizde