Kızlar bebeğim ilk gün sarılık geçirdi . Iyide emziriyordum şuan 5. Günündeyiz ve göğsüm sertleşti bebeğim ucunuda emmiyor yara olmus. Şuan sarilik oldugu için sürekli süt vermem gerekiyor. Süt sagma makinesi aldım biberona sütumü bosaltıp biberonla içiriyorum ama ne kadar vermeliyim bilmiyorum . Her iki göğüs mü vermeliyim bide biberonla kaç ml vermeliyim. Ve kaç satte bir uyandirip süt vermeliyim. bebeğim cok uyuyor