Miran1306 Arkadaşım için soruyorum doğum yapalı 2 ay oldu sezaryen doğum oldu. Çok afedersiniz İlişkiden sonra kan geliyormuş normal mi bu doktora gitmeli mi sizce?
ayisit Miran1306 ben de sezaryen doğumdan sonra yaşadım ama 1 defa oldu ondan sonra bir daha olmadı. Eğer sürekli yaşıyorsa doktora görünsün
uykusuzgiller Miran1306 normal doğum yaptım bende de oldu. Doktor ilk iliskide olabilir dedi ama kan çok azdı leke gibi