Merhaba arkadaşlar, bebeğim 14 aylık olacak, hala gece çok sık kalkıyor üstelik bu hafta tek uykuya geçti. Ne yaparsam ikinci uykuyu uyumak istemiyor. Uyku pozisyonu da hep sağa sola yatarak. Ya da yüzüstü ama yüzüstü yapmaktan da çok hoşnut olmuyor kendini uyandırıyor. Sırt üstü hiç yatıramıyorum. Kafası sivrileşecek diye korkuyorum. Sizin bebekleriniz nasıl uyuyor? Sırt üstü yatırmak için öneriniz var mı?