hanifeq bizde 1 yaşinda üfürüm duyuldu kalbinde. Çocuk kardiyolojisinde atrial septal defekt teşhisi kondu. Büyük olduğu için ameliyat dediler ama sonrasında anjio yöntemiyle yapacağız dediler. Çok iyi bir doktor önerebilirim. Çocuk kardiyologlarının hocası prof ahmet Çelebi medipol koşuyolunda. Yurtdışından Türkiye’den heryerden geliyorlar ve ameliyattan kaçınan bir doktor en son çare ameliyat diyor