Merhaba bizde 2 gündür biraktirmaya çalışıyoruz. Kararlıyım kesin bırakıcaz çünkü ön iki dişinin yanındaki yan kesici dişlerinde bozukluk olduğunu fark ettim. Benim oğlum 25 aylık ve sadece gece uykusunda emiyordu uyku esnasi dışında hiç vermiyordum. Sarımsak sürdüm baya kötü geldi tadı anne acı diyor hiç ağzına almadı şuana kadar bakalım inşallah bırakır.