Kızlar selam . Ben sezeryan doğum yaptım iki aydır kanamam durmadı doktorum dün Mesigna diye bir iğne yaptırdı ama akşamdan beri oğlum durmuyor uykulu böyle emziriyorum .sanırım emzirirken yapılmaması gerekiyormuş doktor neden böyle bir iğne verdi ya napıcam sütün azalmasına da sebep oluyormuş hiç araştırmadım korunma iğnesini bana kanamayı durdurmak için ne alaka verdi 😩