EmineNurr- her bebek emekleyecek diye bir kural yok.her ay duzenli doktor muayanesine goturuyorsaniz,bunun icin doktora goturmenize gerek yok.yuzustu durmayi sevmiyor olabilir.yurutec kullaniyorsaniz eger daha cok yerde vakit gecirin.emeklemese de ayaga tutunup kalkmayi ogrenir.benim bebegim 6 aylik emekledi ama benimki cok aceleci 😅suan 9 aylik siraliyor.yegenim de hic emeklemedi.yas gününde gozumuzun onunde bir anda yürüdü 😍