Benim oğlum da 20 aylık tüm gün bir şey vermesem yemez. Dişini kitliyor kaşık ağzına girmesin diye ya da ağzında bekletiyor. Maalesef ekran karşısında yedirebiliyorum o da az az. Arkadaşlarım emdiği için böyle davrandığını söylediler. Emzirmeyi bıraktıran her arkadaşım çocuğun iştahının açıldığını söyledi . Artık emzik yerine kullanıyor beni o yüzden bıraktırma kararı aldım. Siz daha bıraktırmak istemiyor olabilirsiniz ama yemek yemeden emzirme işlemini yapmazsanız belki farkı olur.