Lohusalığı ailesiyle yaşayıp stressiz sakin gayet mutlu geçiren var mı ya ? Resmen bir kaos ortamı anane bi yandan babanne bi yandan dede bi yandan bide evde ilk çocuğunuz varsa ve bu sizin ikinci doğumunuzsa bide o çocukla ilgili fikirler karışmalar ben biliyorum ben daha iyi biliyorumcular, herşeyi lohusaya sormalar heleki hepsi panik atak sabırsız ve çok yorum yapan kişilerse vay halimize ya , ilk çocuğun huyu suyu eğitimi herşeyi değişiyo sen yatayım uzanayım yapamıyosun zaten bide fikirler var bu zamana kadar ilkine tek bakmışız bir gün gelip bakın dememişiz şimdi sözüm ona benim çocuğumu benden daha iyi tanıyomuş gibi akıllar öğütler direktifler . Ya hayranım güle oynaya aile ortamı yaşayanlara bizde hep kaos hepp bi stres biz karı koca ya noluyo dediğimizde de e siz bize karışmayın biz böyle anlaşıyoruz size noluyo biz iyiyiz diyip yalandan gülüşmeler falan ya gidin desekte olmuyo kalın desek gönül razı değil sağolsunlar yardım ediyolar fiziken ama beynimiz psikolojimiz error veriyo bu seferde anlamadım bu işi? Siz hangisiniz ? Aileyle geçirmekte mutlu olanlar mı herkes evinde rahat etsim ben tek bakarımcılar mı ?