Bizde ayın birinde 2 aylık olacağız 🥰
Gün içinde uykuları 2 saat bazennn banyo yaptıysa 3 ü bulur duruma göre değişiyor fakat bende şunu farkettim 30-40 dakikada uyanıyor. Gazını çıkartıyorum yüz üstü uyumak istiyor yüz üstü koyuyorum birazda öyle yatıyor.
Yani yüz üstü koyunca mecbur sürekli kontrol ediyorum kendini kurtarabiliyor ama korkuyorum sizin bebiş nasıl?
Gecede 2 kere beslenmek için uyanıyor ama iki gündür beni yalancı emzik gibi kullanıyor uykuya geçişleri gece çok zorlaştı🤯
Bu arada bu 30-40 dakikada uyanmaların bi adı vardı bebek uykuya nasıl geçtiyse o şekilde devam etmek istiyormuş 40 dakikada uyanıyorsa uyanmadan gidip desteklememiz lazımmış. Ben o şekilde ilerliyorum uyanınca asla konuşmuyorum gazını çıkartıyorum yüz üstü çeviriyorum genelde biraz mırıldanıyo ama uyuyor çok çok ağlamadıkça kaldırmıyorum . İki kaşının ortasını seviyorum . Veya bazen pışpış açıyorum