Kız kardeşim benden 3 ay önce doğum yaptı. Kızım 11 aylık yigenim 14 aylık. Yigenim el hareketleri yani motor becerileri çok iyi aşırı aktif, kalabalık sevmez, çok hareketli, yaşına gelmeden 1 hafta önce yürüdü. Bir çok şeyi kızıma göre önce yaptı. Şuan baya baya konuşuyor. Nesneleri anlatır. Gösterir vs vs. Kızım hala ayakları üzerine basmamak için direniyor, tek tük kelimeleri var, el becerisi çok iyi değil, çok meraklı değil ama kalabalığı vs sever, sosyal bir bebek. Ben asla kiyaslamiyorum ikisi için de tedirgin olmuyorum. Çünkü her ailenin dinamiği farklı,herkesin yetiştirme şekli farklı,en önemlisi her bebek kendine has ve farklı. Ben bı kaç aya kadar aşırı korumacı yaklastigim için geç emekledi misal biliyorum. Düşer diye çocuğu hareket ettirmezdim. Biraz kendimi saldım ama eşim hala aynı🤣 kısacası üzülmeyin kıyaslama yapanlara takılmayın ve cevap vermekten çekinmeyin. Herkes herşeyi çok biliyor