arifeercan Arkadaşlar göğüs kalkanındaki birken sütleri ne yapıyorsunuz ben biberona koyup dolapta saklıyorum Acıkınca da veriyorum ama doğrumu bilemiyorum
gurbetteanne10 arifeercan biriken süt iki saati geçmiyorsa verin ama daha uzun saatler kalırsa bozulabilir bende aldım ama kullanamadim ya sütyen takmam yasak mastit oluyorum sizde çok takmayın derim berbat bişey bu hastalık
sencokbiliyon arifeercan verebilirsiniz ama oda ısısında 3 saatten fazla kalmamalı kalkandaki sütler.
Sblatc sencokbiliyon bence yok ben kullanmıştım silikon göğüs kalkanı yara olmasını engelliyo ve akan sütler içine doluyo
gurbetteanne10 sencokbiliyon ben gün içinde sütyen takip sütyenin içine göğüs kalkanini yerlestiriyordum sütyen sıktığı için mastit oldum doktorum sütyen takmamami ve sıkı şeyler giymemem gerektigini söyledi ama ben üç saatte bir sağım yaparak bebeğimi besliyorum göğüslerim iyice doluyor buda etken olabilir
sencokbiliyon gurbetteanne10 sağım yapmak memeyi tam boşaltmıyor. Muhtemelen o yüzden mastir olmuşsunuzdur. Çok gecmiş olsun büyük dert Yaaa biliyorum 🥹 inşallah tekrarlamaz bir daha.