Tiroit Ateş yükselir kaç saati atlatırsak ateş çıkmayacak demektir bilenler yazabilir mi doktora sormayı unuttum bunu öğlen 1 buçukta aşı oldu
deniz616161 Tiroit benim bebeğim de bugün oldu çıksa gün içinde çıkardı ama siz yşne de gece kontrol edin ne olur ne olmaz bende öyle yapacam😊
Alinabal Bizimki aşı olduğu akşamları ateşlenştor 12ye kadar atelşlenmezse daha ateşşlenmez muhtemelen