isyanhareketi Bu ay korunmasız ilişki oldu çünkü şüpheleniyorum aslında. adet günümden 1 gün önce test yapmıştım ve negatif çıkmıştı şimdi 3 gün gecikti böyle bişey yaşayan oldu mu acaba
sencokbiliyon isyanhareketi erken gebelik testleri var. Onunla ben 2 gün öncesinde filan öğrenmiştim.
prensesannesi009 isyanhareketi ben regli olacagim gun erken gebelik testi yapmistim silik cizgi cikmisti
isyanhareketi sencokbiliyon erken gebelik testlerinin yanlış gösterdiğini söylemişti burdn arkadaşlar ama
sencokbiliyon isyanhareketi yoo 1 hafta öncesine kadar dogru sonuç verir diyen markalar da var. En son 16 ay önce kullanmıştım productor müydü neydi adı yanlış olmasın. O marka iyiydi.
isyanhareketi prensesannesi009 şimdi test yaptım erken gebelik testi negatif çıktı olsa belli olurdu dimi @sencokbiliyon
sencokbiliyon isyanhareketi bence belli olurdu geçmiş zaten adet gününüz. Ben de her ay 6-7 gün gecikiyorum.