Lala56 453987 bizde aynıydık.. fizik tedavi ergoterapi hepsine gittik meğer canı istemiyormuş sonradan kendi kendine yürüdü gayet çok şükür
Lala56 453987 inşallah en kısa zamanda ayaklanır minikkuş.. bizim 17-18 aylıktı kısa kısa yürüyordu kendi kendine .. aslında çok da geç değildi ama ayaklarını yere bile değdirmek istememesi tuttuğumuzda basmaması bizi korkutmuştu.