dml991 Merhaba emziren anne diyeti yapan var mı neler veriyor acaba yapabilir miyim diye düşünüyorum ücretler de pahalı boşa gider mi param diye korkuyorm iki çocukla yapılabilşr mi diye düşünüyorum amaan ya yemesi ne güzel vermeai çok zor ☹️
Snowglobe dml991 İlk kızım da yapmıştım. Fiyatını hatırlamıyorum. Sürekli yiyodum aç bırakan bi diyet değildi . 5 kilo vermek istiyodum onu da verdim.
bnurr dml991 merhabalar bende 3 hafta oldu başlayalı 72.5 le başladım gecen hafta 67.5 ile dogum kiloma ulaştım yarın tarti günüm .Ama bir çok diyetisyen ile görüştüm 6 ay oncesinden kabul etmediler 5.5 aylıktı başladım gayette sağlıklı ilerliyoruz