YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Minnakelifim hamile olma ihtimaliniz yüksek 2 gün sonra tekrar kan verip değer artıyor mu ona bakın
sencokbiliyon Minnakelifim benim hep 0-1 arası bir değer çıkardı. Bir gün test verdim 2.11 Allah Allah niye böyle oldu ki dedim. Zaten kaset test filan da yapıyordum istiyorduk. 2 gün sonra tekrar kan testi verdim 24 çıkmıştı 😂
ilenalemin sencokbiliyon ayy korktum ben de hamile olmaktan çok korkuyor ben de kan verdim 0.6 çıktı bir bile değil.sonra tekrar vermeyi dr hiç düşünmedim ama vermek gerekiyor mu ki
sencokbiliyon ilenalemin yok kız 0.6 çıktıysa niye veresin yok demek işte. Benim hep o değerler çıkıp bir anda 2.11 olunca bı şüphe oluşmustu içimde. Bide zaten istiyordum, hissediyordum 😂
Birdunyabircennetannesi Minnakelifim Tam sınırda çıkmış canım 6.26 yla öğrendim hamileliğimi ama seninki sınırda Bence var gibi ama 2 gün sonra tekrar verin kesinleşsin
Yaademm Minnakelifim benim 5.45 çıkmıştı 3 gün sonra adet oldum malesef 2 gün sonra tekrar kan verin inşallah yükselir istiyorsanız tabi
Minnakelifim Yaademm istemiyorum insaallah hamile değilimdir önceki postlarimi okuyun boşanma surecindeyim