sokaklahmacunuu ben 13 aylıkken 2 cicugumu da sütten kestim anca öyle uykuları düzene girdi diğer türlü zor tamamen azaltrak biraktirmaniz lazım yoksa emen çocuk gecede bunu arayacaktır. Öncelikle geceleri yatmadan önce karnı tok olsun mutlaka ve gece kalktığında da babayla organize olarak sakinleştirmeye çalışın su icirin sizde durmazsa babaya paslayin anne burda meme uyuyor şimdi bak herkes uyuyor uyanınca vereceğim süt doljnca gibi gibi konuşun memeyi gece emmesin gündüzleri de sadece bir kez emzirin zaten ek gıda alıyor bir iki gün böyle yapın her istediğinde meme uyuyor diyin gündüz de gece zaten hiç vermeyin sakinleştirir uyutun 2 3 gün gece sıkıntı çıkarabilir pes etmeyin alisacaktir oğlum 4 yaşında kızım 20 aylık şu anda ve ikisinde de aynı yöntemle ben kendi isteğimle biraktirdim gerçi oğlumda hastalık sebebiyle mecbur biraktirmistim ama ilerleyen aylarda iyiki biraktirmisim demiştim kızım da da aynı şekilde uyguladım ilk günler zor geçse de sonra alisiuorlar ve sabaha kadar uyuyorlar inanın. Sadece iradeli olun ve sadece siz cagirdiginiz zaman gelsin emsin diğer türlü kendisi istediğinde olmasın oyalayin mutlaka. Geceleri babaya da çok iş düşecek çocuk sizde durmaz meme var biliyor ve tüm şansını dener zorluk cikarark. Hemen baba sakince alıp güzelce konuşup kucağında gezdirirp uyursun su filan icirin meme uyuyor deyin sabah meme uyanacak o zaman süt icersin diyin. Stres yapmayın bir kaç gün ağlayacak illaki ama alışacak siz agladiginda apnik yapmayın alışkanlığı bırakmak kolay degixl illaki tepki gösterecek.