Badesmom Kendinizi kötü hissetmeyin ben çalışmadığım halde verdim. Günde 3,4 saat gidiyor. Önce haftada 3 gündü ama baktık çok mutlu ve gelişimine katkısını gördük 5 güne çıkardık. Herkes bana da söylüyor ama boş konuşuyorlar. Her çocuk çok farklı, devir çok farklı. Akranın öğrettiğini kimse öğretemiyor. Çocuklar akran istiyor arkadaş istiyor evde ekransız ua da ekranı kısıtlı büyütmeye çalışmak gerçekten çok zor. Ben bu yaşına sokakta getirdim her türlü oyun grubu park şu bu ama bir yerden sonra cidden tıkandım. Denemek istedim istemeseydi devam etmeyecektim ama genel olarak çok mutlu bi geçen haftalarda hasta olduğu için ara vermiştik biraz mızırdandı giderken bir iki dakika kadar sonra normal oyuna daldı bekleyip kameradan izledim olur da istemezse alıp gideyim diye. Bugün sağlık raporu için aile hekimine gittim aile hekimi bile el kadar çocuk kreşe mi verilir dedi bana 😀😀😀🤝🏼 kimseyi takmayın. Sorunuzun cevabına gelince her çocuk farklıdır benim oğlum kolay uyum sağladı ama ona rağmen arada mızırdanması oldu. Genel olarak kolay adapte oldu. Zor olanlar da var ama toplam 1, 1.5 ay sürüyormuş o da ennnn fazla. Öyle söylüyorlar. Gittiği kreş ve orada öğretmeniyle kurduğu bağ da önemli tabi. Ya da size ne kadar düşkün. Normal hayatınızda da birine emanet edip ayrı vakit geçirir miydiniz gibi gibi… Bu süreci güzel yönetmek için akademisyenanne ve annecocukharitası sayfasına bakmanızı öneririm.