Ben kendim ateş sıtmadan yatıyordum eşim bakıyordu kızımıza , sadece emzirme için temasımız oldu o da maskeli,ancak bugün bi anda 37,7 den 38,5-39,4 lere yükseldi ateş , hemen acile doktora götürdüm sadece diş patlamış geliyor dedi daha hiç dişi yok damakları bembeyaz, bi süredir diş diye düşünüyoruz zaten huysuzluğunu ama ilk kez böyle ateşlendi hemde benim hasta olduğum döneme denk geldi. Sadece calpol ver yarım ölçek dedi o kadar başka ne yapabiliriz çok yüksek ateşi korkuyorum 39,4 hala