Hanımlar merhaba,
Kızımın okulunda her hafta bir öğrenci velisi ile beraber tüm sınıfa bir etkinlik yaptıracak. İlk sırada biz varız. Araştırıyorum, düşünüyorum, atomları birbirine sürtüştürüyorum, yine de şimşekler çakmıyor, aklıma bi şey gelmiyor. Ya sabır ya selamet.
Sizin fikirleriniz ve hatta daha önce yaptıysanız görselleri ile etkinlikleriniz varsa paylaşmanızdan çok memnun olurum. Şimdiden teşekkür ederim.🫶