familiy Merhaba güzel annelerim. Size birşey dahışmak istiyorum. Elime biraz para var eşim yıllık izin parası aldı araba için birikim yapacaz altın almak şuan mantıklımı 1 ,2 yıl duracak. Fikirlerinizi bekliyorum.
EliS_ familiy Daha almamış olmanıx bile kayıp. Birde beklicekse hiç düşünme alın. Yada anlıyorsanız hisse senedi alın uzun vadede çok kazandırıyor. Kısaca nakit hariç herşey kazandırıyor🥺🥹 Ata yada has alın tavsiyem👍
minervadefne familiy satacakmışsınız zaten yani araba içinse. Bilezikte işçilik vs mevzusu var malum gram bence en garantisi ☺️ takarım diyorsanız o ayrı
Deletedmom_182 familiy toplu paraysa hiç düşünmeyin.Geçen bir postta da konuşmuştuk biz de 2 yıllık birikimimizi toplu bozdurduk elimizdeki altınlar 1 milyon ediyordu.Pazartesi işimiz çıktı çarşamba bozdurduk 2 günde 25 bin kâr ettik.Birkaç yıl elinizde tutmayı düşünüyorsanız tabi ki altın çok çok mantıklı kâr etmese bile zarar de ettirmez özellikle 24 ayar gram alırsanız külçe şeklinde o hiç zarar ettirmez
unknownlove familiy altın düşsede çok düşmez genelde hep çıkar uzun vade düşünüyorsanız altın mantıklı tabiki
gurbetcianne01 familiy altın bu gidişle hiç düşüşe geçmeyecek o yüzden alın bence para olarak kalırsa git gide değer kaybeder
Asyaveannesi04 familiy altın asla zarar ettirmez canım şubatta burma bilezik aldı eşim 25 gram tanesi 40binden şuan tanesi 70 bin daha 1 sene bile olmadı
935 elisa2705 ay post onume dustu mesajı gordum 3700 olcak dedıgınzde 2 sne 7 yı gctı bayan aldıysa baya baya kar etmıstır:)
yagmurkokusu_ Bilezik al tak koluna bir bebek 2 Li burmayken şuan kolumda 15 gram bileziğim var 2 senede 10 bindi 20 bin oldu üstüne koyduk 7 bin aldık ettik derken dün tarttırdım. 42 bin tl yapıyor hiç düşünme 2 sene de ne katlar ne katlar yeterki altın çıksın birtane daha yapmak istiyorum şıngırdasın dursunlar 😂
familiy yagmurkokusu_ aslında altının yükselmesi güzel, hoşta ama heşeyün fiyatı yükseliyor yatırımın en güzeli altın galiba😅