Ballloglum 3 yaş Oğlumun iki kolunda kızarıklık oluştu birden. Daha önce hiç böyle olmamıştı. Herhangi ilaca ya da yiyeceğe alerjisi çıkmamıştı bugüne kdr. Bu ne demek oluyor anlayan var mı ? Ne olmuş olabilir ? Kendiliğinden geçiyor mu ?