Kızlar oğlum tam 2 yaşında bütün iştahı gitti öncesinde yiyen bir çocuktu şimdi hicbirsey yemiyor
Uykuya gelince öğlen uyursa gece geç saatlere kadar oturuyo gece uykusundan da çok kez uyanıyor sabahta erkenden uyanıyor
Huyu suyu desen herşeye ağlar mizmizlanir , oyuncaklarıyla çok fazla oynamaz herşeyden çabucak sıkılır
Sizde durumlar nee