Kizlar bugun komtrolumuz vardi ayrica oksuruk de olsugu icin doktorumuza gittik. Sohbet ederken bundan bahsetti. O esnada oglum durmadigi için detaylı soramadim. Ama 2 yasina kadar geçiceginj soyledi. Hatta muayne ederien girtlagi nefes alip verirken cukur oluyo bunu bende fark etmistim ama normal saniyodum. Boyle olan var mi ya merak ettim 2 yasina kadar gecti mi gercieten bilen var mi? Bi de gecmesse ne gibi sorun olur