Merhaba. Benim sürekli hatta her gün kalbim sıkışıyor 3 ayrı kardiyoloğa göründüm efor testi, eko,ekg ritim holter hepsine bakıldı hiç bir sorun yok diyorlar ama ağrılarım sıkışmalarım geçmiyor. Çaresizlikten ağlıyorum artık. Madem bir sorun yok neden ağrıyor diye her gün kendime işkence ediyorum. Hayat kalitem düştü.. ne yapacağımı şaşırdım artık. Önerebileceğiniz iyi bir kalp doktoru var mı?