minem3428 Bebeğimin üst dişleri çıktı ama hala yarısı damağın içinde gibi anlamdım alt dişleri çok düzgün tamamı çıktı ama sanki üst dişlerin yarısı damağım içinde.
Alyalina3 minem3428 ay benimde bebeğimin damağinda kalmış gibi yarısı böyle tuhaf ve cok ayrık duruyor ya düzelirmi ki