Merhaba arkadaşlar 2 aylik bebegim var her öğün 120 cc sut alması gerekirken her öğün 30 ya da 60 cc alıyor cok az doymuyor ağlıyor mememi tutmak istekiyo bazen gelmeyince mama vermek istiyorum yavrum çok agliho dayanamıyorum hem mama hem anne sutu veren var mı aranizda