LinaMom0501 Sibelkeceli bebek vücut yağı yada hakiki sıkma zeytinyağı kullanın zeytinyağı daha iyi olur.
[silindi] Sibelkeceli Benimkininde vucudu kurumuş. Şampuanla birebir temas halinde değildi kızım köpüklü suyla yıkardım.. İlk defa temas ettirdim vucudu kuruöuş Uni Baby kullanıyorum bide 🤷🏼♀️
Misskokulum Sibelkeceli nemlendirmem gerekiyor canm her gün ben çok dikkat etmedim başta şimdi yanağında çok az egzama olmuş doktor linola diye bi losyon yazdı günde 2 kere kulllaniyorum
LemanSeyma Sibelkeceli Benin kızım da 2 aylık yüzünde ve kulagında çok kuruluk var sağlık ocağındaki doktor müstelanın kremini Önerdi Almadan önce zeytinyağı deniyecem
Sibelkeceli LinaMom0501 mustelanin bebek yağını kullanıyorum fakat yüzüne sürmüyorum. Surmelimiyim ki? Hakikî zeytin yağı bulmak da zor ki🙄
Safissssss Sebamed kullanıyorum ama öncesinde alerji gibi egzama sı vardı yoğun birşekilde alerji doktoru coresatin pembe önerdi.onu ince tabaka halinde sürdüm bikaç gün
Eoyku Sibelkeceli nurse harveys nemlendirici kullanıyorum benim kızımın alnı da çok kuruydu bunu sürünce geçti içeriği de temiz
Smyfrt Direk zeytinyağı kullanmayın tüy yapar onun yerine zeytinyağı sütü kullanın onda öyle bir sıkıntı olmuyor benim bebekde aşırı kuruydu şimdi bayağı topladı
GKBR2 Benim kızımda da var 2 aylık ben mustelanın vücut losyonunu sürüyorum etki ediyo. Ama sürmeyi unutayım hemen çoğalıyo. Doktora sorduğumda geçiyosa sorun yok sürmeye devam et çoğalırsa krem verelim demişti .
honeyson Sibelkeceli size tavsiyem uygun bir nemlendirici araştırıp mutlaka günde bir kaç defa nemlendirin egzema sebebi kuru cilt ve egzema geçmiyor
Melikesgt Sibelkeceli benim bebeğimin de yüzünde hafif kuruluk var, aylık kontrolde doktoruna soracağım ancak internetten araştığım kadarıyla mustelanın nemlendiricisi ve biodermanın abc serisinin nemlendirici olanını almayı düşünüyorum