İkiz bebek anneleri bana yardımcı olabilir mi memeye alıştırma konusunda nasıl yaptığınızı dair bebeklerimden 1.10 gün diğeri 17 gün Kuvöz kaldı şu an İki ay bitti must it olduğum için emzirmekte zorlandı bu zamanda Memeye alıştırmak gibi bir şansım var mı Deneyimli olanlar bana fikir verebilir mi yardımcı olabilir mi