Kızlar merhaba, 1 ay 11 günlük bir bebeğim var. İlk bir hafta sağım ile devam ettim bebeğimde memeyi kabul etmedi ve sütümde azdı ancak sonra yüksek tansiyon problemim olunca ilaç kullanmak zorunda kaldım ve bu süreçtede olan sütümde kesildi 😔😔 En son sağdığımda yani neredeyse 1 ay önce sütüm gelmemişti sonrada ben hiç sağım yapmadım sütüm kesildi diye. Ama bugün göğsümde bir sızlama ve sıcaklama oldu baktım ufak bir ıslaklık olmuş pompa ile sağım yaptığımda azıcık bir süt geldi. Sizce sağım yapmaya devam etsem sütüm gelir mi? Yoksa bu göğsümde kalan sütmüydü? Emziremediğim için çok üzülüyordum😔😔 sanki içimde bir umut oldu bu olay 🥹🥹 Aranızda böyle bir şey yaşayan ya da bilgisi olan var mı? Biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙏🏻