Kızlar bebeğim 10 ay 11 günlük. 34+6’da doğdu. Ama yaşıtlarını çoktan yakaladı aslında. Alkış-baybay yok hala, konu açmıştım bununla ilgili. Öğretmeye çalışıyoruz. Parmakla gösterdiğim yere değil parmağıma ve bana bakıyor😂 bir oyuncakla nasıl oynaması ya da bir yemeği nasıl yemesi gerektiğini gösteriyorum ama taklit yok öyle bakıyor. Babıldama var, motor gelişimi iyi şükür ki. Çok hareketli ve cıvıl cıvıl aslında. Göz teması, sosyal gülümseme, yabancılama, ayrılık kaygısı vs her şey olması gerektiği gibi ama işte bunlara canım sıkılıyor. Sizinkiler ne zaman başladı?