Aley2 Kızlar burun ameliyatı sonrası sigara içen var mı ? Tamponlar duruyor hala , doktor 2 hafta içilmeyecek dedi ama kafayı yemek üzereyim . Zaten doğru düzgün tat koku alamıyorum . Burun ucunu düşürürmüş falan gibi şeyler var bilgisi olan var mı ?
Canoglum_00 Aley2 ben Nisan da burun ameliyatı oldum 1 ay hiç içmedim sonrasın da içtim zaten ilk başta tat koku almıyordum sigaranın kokusu gelince de tuhaf geliyordu ama bana sorarsan pişmanım keşke bıraksaydım burnum hala ödemli
Aley2 Canoglum_00 maalesef ben hamile kaldığımdan itibaren bıraktım 9 ay bir de emzirme süresi vardı 8 ay bebeğim emmeyi bıraktı bıraktığı gün içmeye başladım 🫣
sencokbiliyon Aley2 Hayır 3 sene filan geçti. Hiç bir sıkıntı yaşamadım ben. İlk günkü gibi çok güzel hâlâ.
Canoglum_00 gizemariw kişiden kişiye değişir ama bende öyle bi zorlanma olmadı zaten ağrı kesici falan veriyorlar 1 gece hastanede kaldım sızlama oluyor ama aman aman bi ağrısı olmadı bende tamponlar benim 15 gün sonra çıkartmıştı bayram girmişti araya genelde bi hafta da çıkartırlar sadece oğlum arada bi vuruyor kalbimin ritmi değişiyor 😃