Lilysa Annemin bugün mamagrafi sonuçları gelmiş ve bir çok bulgu var. Anlayan bakabilir mi dokto randevusuna daha 1 haftadan fazla var o zamana kadar ben kendimi
eknbrc Lilysa ultrasonla tekrar bakılması gerekiyor sanırım. Panik olmayın lütfen nodül herkeste olabilir
mormenekse12 Lilysa bir şeyler var ama anlasılmamıs ek tetkik gerekebilir. sanmıyorum kötü çıkacağını içinizi ferah tutun
Lilysa eknbrc çok sagolun umarım bir şeyi yoktur. Çok fazla sağlık sorunları var zaten yaşı da genç bir de bu çıkarsa diye çok korkuyorum
eknbrc Lilysa dediğim gibi herkeste olabilir illa kötü bişey olmasına gerek yok. Umarım tertemiz haberler alırsınız geçmiş olsun çok🙏
Lilysa mormenekse12 annemin de aynı şekilde ağrılı ben de o sebeple korktum daha çok ama öyle içimi rahatlattiniz ki🌸
Mugerrr Lilysa bende de vardı koltukLtında ele gelen şişlik. Lenf nodülüymüş. Enfesksiyona bağlı şişmiş. Aslında ağrılıysa korkmayın derler ama
Lilysa Mugerrr lenf nodulu sanırım annemdeki de mamografi sonucunda o da yazıyor kotu bir şey değil di mi?
Lilysa Mervecee evet ultrason ile de bakılacak ama işte 1 haftadan fazla var randevusuna ben de bu kadar bulgu olunca korktum çok teşekkür ederim inşallah kötü bir şey degildir
Mugerrr Lilysa değil. 2 hamileliliğimde de aynı koltuk altımda çıktı. Hamilelik döneminde enfeksiyon çok geçiriliyor idrar ve boğaz enfeksiyonu oldum hep. O sebeple çıkmış. Enfeksiyona bağlı dediler. Anneniz yakın zamanda enfeksiyon geçirdi mi.
Mugerrr Lilysa teşekkür ederim. Doğumdan sonra mastit oldum koltukaltım yumurta gibi şişti sağım yapıp bebekte emdikçe küçüldü. Önceden fındıktan büyüktü şusn mercimek kadar kaldı ama vücudumda hala enfeksiyon var 2 ay önce kan idrar vermiştim orda çıktı.