9 aydır doğum yaptm hala yanmam geçmedi kış doğum yaptm sadece gezmeye giderken normal giyiniyorum evde tişört falan duramıyorum atlet ile geziyorum bu tam olarak ne zaman geçer utanıyorum bende mi normal anormlik var ?
Lütfen lincmeyin bazen üstüme soğuk buz küpleri atmak istiyorum. Bunun için ne yapmam lazım?