merrymama Betulazraaa merhaba kulakta tüp ne kadar süre kaldı daha sonrasında yeniden taktırma gereği duydunuz mu yani tüpler çıktıktan sonra iyileşme oldu mu ?
Betulazraaa merrymama çok kalmadı kendi düştü zaten sonradan hiç sıkıntı yaşamadık hamdolsun şimdi çok iyi kızım
Teusa 2.5 yaşında bizde de aynı sorun. Alerji ilacı başladık bakalım 2 gün oldu inşallah etkisi olur. İştahı falan sıfır şuan asla yemek yemiyor
Poly-ana momlooding Evet terleme geniz etinden oluyor oğlumuzunda var yüzde90 kapalı maalesef 16 aylıkken ameliyat olacaktı 7-8 doktor gezdik mutlaka ameliyat dedi hepsi biz istemedik küçük diye şimdi 20 aylık 2 yaşını bekliyoruz bademcikleri de doğuştan büyük yatağa sarkıyor 2 yaşına girince ikisi de alınacak. Bizim terleme uyku apnesi durumları var ciddi nefes sorunları oluyor özellikle hastalanınca. Ameliyat kaçınılmaz bizim için gezmediğimiz alerji doktoru kalmadı alerji tedavileri gördük maalesef küçülme yapmıyor.
Poly-ana Mavigokyuzu Ya bu beni çok rahatlattı nasıl ilerledi süreciniz peki kaç günde iyileşti emebildi mi çok canı acımı zor muydu
Mavigokyuzu Poly-ana hemen iyileşiyor bu arada, ilk bir hafta sıvı ve püre veya çorba tarzı beslenmesi gerekiyor sonra sonra doktorumuz yonlendirmisti l. Ama ameliyattan çıktığı günün akşamı zaten sanki ameliyat olmamış gibiydi halı tavrı ağrı sızı yok yani, olup bitiyor o kadar.ayni gün rahatladı benim oğlum. Burnundan nefes alabilme ye başladı. İlk günden horlamasi kesildi
Mavigokyuzu İlk 3 4 gün emmek yasaktı, kanama olmaması için. Sayarak verdik, ilk kontrolde doktorumuz emmeye izin vermişti emmeye başlamıştı. 2 Kasım’da tam 1 yıl olacak ameliyat olalı. Çok şükür diyeyim bir problem ile karşılaşmadık