Ballmoom22 Merhaba öğlen kızımla dışarı çıktık tam düşecekken kolundan çektim şuan pek oynatamıyor öteki kolunun oynatıyor oynat dediğimde ise öteki kolundan zayıf oynuyor kolu acaba çıkmış olabilir mi hastanede çok uzak mesafede başına gelen var mı
YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU Ballmoom22 bunu biz bilemeyiz bu şekilde. Aklınızda en ufak şüphe varsa bi doktora gidip içinizi rahatlatın
Ballmoom22 YILDIZYILMAZARGUNKUYUCU evet şüphe oluştu hastane de uzak olduğu için eşimi bekliyorum akşama kadar bakıcam
Ballmoom22 elifilyas2208 ağrısı var mı bilmiyorum şuan olduğundan da sakın sesi çıkmıyor ama kolunu oynatmıyor oynatsa da çok zayıf bir şekilde kendini tam ifade edemiyor iki yaşında
Mirancinarmom Ballmoom22 görümcemin kızının kolu sürekli çıkardı çıktığını düşündüğünüz kolu bileğinden tutun ve omzuna dokundurun eğer çıkmişsa çat diye yerine oturuyor onlarinda surekli çıkardı böyle yapardi korkulacak bisey degil yinede yapmak istemezseniz siz bilirsiniz