Gamszbaykus37 Baby vac burun aspiratörünü kaç saatte bir kullaniyorsunux kızlar? Kullandım yine tıkalı ama bi daha kullanip tahriş etmek istemiyorum ne kadar beklemeliyim? Aciill
KuzeyinAnnesi03 Gamszbaykus37 doktorumuz kullanmanın bı sınırı yok tıkandığı zaman çek dedi serum fizyolojik sikiyorsan tahriş olamz merak etme.
tunasmom1 Gamszbaykus37 çok zorlamayın 1 çekimde cekebildiginiz kadar çekin hem durmuyorlar hemde kizarabiliyor burna sokup cikardikca. Burnu çok tikaliysa mecbur çekin yine tıkalı olmasindan iyidir
AtlassMammy Ben baby me aspiratörü kullanıyorum Ama dr serum fizyolojiği günde 10 kere bile kullanabilirsin burun açmak için demişti Serum fizyolojik kullanmadan aspiratör kullanmayın , burnu tahriş eder ( dr dedi)
Gamszbaykus37 KuzeyinAnnesi03 ya makine ile cekiyor ya tedirgin oluyorum o yüzden sanki uzun bi zaman gecmesi gerekiyor gibi hissediyorum
AtlassMammy Bir de burnuna serum suyunu şırıngayla veriyoruz, sonra aspiratör ile çekiyoruz. böyle açılır burun anca demişti dr.