Hanımlar tecrübesi olan varmı bu konuda. Domuz gribi belirtilerine baktım ateş öksürük boğaz ağrısı halsizlik diyor. Ateş hariç hepsi var bende ama dinlenince gecicek gibi geliyor acillere gitmeye daha çok korkuyorum İstanbul'da. Ne yapsam bilemedim 😔