Mavigokyuzu teşekkür ederim bilgilendirme için. işte bu devirde öyle şeyler duyuyoruz ki nasıl emin olacağız diye düşünüyorum ben de şimdiden strese giriyorum bakabilirse babaanne bakacak yoksa biz de bakıcı falan bir şekilde başlayacağız minik bir bebeğin, çocuğun da ev ortamında, ev konforunda kalabildiği kadar en azından üç dört yaşına kadar kalıp bireysel ilgi almasından yanayım okul öncesi öğretmeni olarak. Görüyorum minicik çocukları biraz da gördüğüm için sanırım asla kıyamıyorum küçüklere