sevaltenekeci Kızlar en memnun kaldığınız biberon hangisi oğlum 10 aylık mamaya başlayacağım alıcam ama hangisini almam gerekiyor
ayisit sevaltenekeci ben ek gıdaya geçince biberon vermeye başladım. Hiçbir markayı sevmedi sadece lansinoh sevdi
Birerkekannesi_ sevaltenekeci lansinoh ve Philips kullanan biri olarak kesinlikle Philips avent derim.
elizecem sevaltenekeci e bebekten Chicco nun biberonunu aldım çok memnunum fiyatı da uygun cam değil hafif kızım çok seviyor
Rabiiul sevaltenekeci Philips avent almıştım red yaptı kardeşlerimde de kullandık onlarda red yapmamıştı bu hafta lansinoh alacağım bende.. 2 ay 16 günlük kızım memeye alışması lazım bakalımn
Deletedmom_216 sevaltenekeci ogluma bi kac kere mama verdigim durumlar oldu. Lansinoh ile verdim hep. Meme reddi vs de hic yasamadik cok sukur. Anne memesine en yakin biberon diye bunu almistim
odtz sevaltenekeci phlips avent bebepim premature doğdu ona rağmen cok hızlıca adapte oldu memeyi tutamıyordu ememiyordu doğru düzgün onu 4. Gün denedim hop diye tuttu cok bebeğe uygun hazırladıklarını düşünüyorum ondan dolayı oneririm