Çalışıyorum öğretmenim aynı zamanda 17 aylık 1 çocuğum var emiyor ve gece çok kalkıyor uykusuzluk, emzirme derken bağışıklığım iyice düştü e bide okulda çocukların arasındayım sürekli hasta oluyorum sürekli halsizim. Şöyle beni güçlendirecek, dinamikleştirecek bi vitamin bi yiyecek veya herhangi bişey öneriniz var mı ben kullandım iyi geldi diyebileceğiniz. Yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler