bende geceleri bu şekilde yaptım endişelendirmek istemem sizi tabi ki ..
İlk uykuda sağım sütü ikinci uyku da mama verdim sonra birşeyler farkettim bebeğim 3-5 dk emip bırakıyor meğerse avent biberonun sert ucuna alışmış 🥲 Şuan biberonu bıraktım özellikle gece vermiyorum kaşık kullandım çok zor oldu . Bende emziriyorum mecbur suan bazen süt olmadığını düşünüyorum ama gece sütü daha yağlı ve uyku hormonları olduğu için uyuyor sıkıntı yok. 2.3 günde bir gündüz sagdıgım sütü veriyorum sadece. Her bebek bir değil ama birdaha olsa biberon vermezdim Allahtan memeyi bırakmadan farkettim
Hiç bir biberon anne memesine yakın değil ..
avent evet çektikçe geliyor ama biberon ucu çok sert bebek onu bile ayırt ediyormuş yaşadım bizzzatt
Bu arada biraz daha sabır zamanla oturacak 40 ı yeni çıkmış biz de 2 aylık olacağız yeni uykusu oturuyor ben onun dilinden anlamaya basladık doğrusu diyebilirim..
bende sizin gibiydim sonra bir gün kuzenime gittim anakucagı verdi kendi hareket edince sallanıyor bebeğim evdekini sevmedi onu sevdi alıp geldim Şuan onun sayesinde işimi yapıyorum ☺️