Sevgili anneler bebeğim 53 günlük hem anne sütü hem mama alıyor. 2 hafta öncesine kadar 3 4 saatte bir 30 cc veriyodum sonra doktora daha fazla istediğini söyledim oda 45 cc ye çıkar ağladıkça ayarla saatini dedi . Şimdi sorum şu daha 1 buçuk saat önce 30 cc mama verip bide iki memeyi de emzirdim ama yine agliyodu şuan iki memeyide emdi ama sürekli memeyi ağzından çıkarıyor az geliyo diye mi yoksa biberon gibi hızlı olsun diye mi anlayamadım. Yoksa meme reddi mi yaşıyorum. Böyle olunca 60 cc verdim şimdi o bile bitince devamını istedi ağladı bi şekilde susturdum … biraz iştahlı bi bebek o yüzden anlayamiyorum sizce bu düzende bebek doymuyor mu . Sütü mü sagdigimda ikisinden 30 cc zor çıkıyor. Sizce hep mamayı 60 cc versem 2 3 saatte bir çok mu olur