GiybetReis kızınız baleyi sevecek mi muamma, eğer sever de ilerde de devam ederse 4 yaşında başlamış olduğunu gösteren sertifika + puan olur tabii. Ama sertifikasız olsa bile ilerde ben 4 yaşındayken baleye gittim demesi de yeterli olacaktır bence. Sertifikanın çok elzem olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Ben geçen kış 3,5 yaşındayken başlattım kızımı baleye ama benim kızım daha hareketli aktivitelerden hoşlanıyor, bu dönem baleyi iptal ettim, jimnastiğe yazdırdım. İlerleyen süreçte bu tarz değişimler de yapabilirsiniz çocuğunuza göre